haritu ktorang pegi makan kt restoran rasa mas... hmm ok le ..nk kate sedap sngt pon tk le jugak... kire bole laa... utk appetizer ktorang amik mushroom soup with garlic bread... yg bestnye si arif nie mkn soup tu beria3.. aku takut jugak nk suap banyak.2. bile berenti suap melalak marah.. abis satu mangkuk tu.. siap waitress tambahkan lg satu mangkuk pon dia nak.. tp kali ni tk bagi dah,... pecah perut makan banyak2 hahah.. lain kali kite makan lagi... anak aku nie selera western rupenye.. nasik ..bubur hampehh langsung tknak.. tkpayah lee buat ... dimuntahkan balik ade laa.. huhuhu
memek3 arif makan musroom sup...
Thursday, January 21, 2010
Wednesday, January 20, 2010
life must go on
salam all,
lame sungguh tk hapdet belog kan.. sure ramai yg rindu bebelan ku haahhaha
sooo gmbar banyak yang nk di tepek... banyk citer nk di stori tp next entry maybe.. we r still here.. going back to terengganu next week on 30th january.. life must go on.. dh lame tinggal futsal ... keadaan di sini pon dh agak ok la kot... memang mengejut..kehilangan 2 ahli keluarga terdekat dlm mse yg sungguh rapat... kalau tk kuat semngat semuanya akan rebah....kenyataan yang susah utk diterima namun yg pasti kenangan terpahat kukuh di hati selamanya.. cewahhhh ayat sasteraa tu hahaaha
now arif 9 months... im so happy n blessed watch him growing fastly everyday.. gg dh ade dua n dah start lasak.. panjat sane sini... lenguh nye nk kutip dia di lantai... tp tkpe.. at least umminye ini boleh eksesais heheehhe
lame sungguh tk hapdet belog kan.. sure ramai yg rindu bebelan ku haahhaha
sooo gmbar banyak yang nk di tepek... banyk citer nk di stori tp next entry maybe.. we r still here.. going back to terengganu next week on 30th january.. life must go on.. dh lame tinggal futsal ... keadaan di sini pon dh agak ok la kot... memang mengejut..kehilangan 2 ahli keluarga terdekat dlm mse yg sungguh rapat... kalau tk kuat semngat semuanya akan rebah....kenyataan yang susah utk diterima namun yg pasti kenangan terpahat kukuh di hati selamanya.. cewahhhh ayat sasteraa tu hahaaha
now arif 9 months... im so happy n blessed watch him growing fastly everyday.. gg dh ade dua n dah start lasak.. panjat sane sini... lenguh nye nk kutip dia di lantai... tp tkpe.. at least umminye ini boleh eksesais heheehhe
Tuesday, January 12, 2010
saje saje
abaikan background belakang yerk.. ala2 tk nampak jela ehh.. huhuh arif otw back from klia.. fetch tokmi n toki n bring them to bangi.. they wanted to see tokmak n tokbah ... yela mase arwah anis n arwah mak ngah tkder tu derang tk sempt datang.. so after chit chat n luahan perasaan.. 4 oclock off we went to airpot.. huhu bye bye.. nti tunggu arif balik sane ehh.. arif nk main gn abg akim n baby lutfi.. hhuhuhu
jom breakfast gn arif..
bismillahirrahmanirrahim... nyum nyum..
ermm sedapnye biskut nie...
ape tengok2.. nak gak ke?
tak bolehh.. sebeb ni biskut arif ...orang besar makan nasik la.... hahah
erkk alhamdullilahh.. dh kenyang.. ok pasni arif nk g mandi.... pssst nmpak tk gg rabit arif kt bawah tu?hhehehe
arif dh ade 2 gg tau... ok nk g mandi.. tatata
Sunday, January 10, 2010
cutest baby photo contest by SweetLovelyShoppe
Antara syarat-syarat contest:
1) Yang Mempunyai Blog - yep, ade
~Jadi follower kami. Sesiapa yang belum menjadi member automatik menjadi member kami - done
~Sila linkkan blog kami di blog list anda - done
~Upload sekeping gambar anak anda yang paling comel dan anda suka. - done
~Sila sertakan sekali nama anak,umur dan nama ibu - done
~Sila tinggalkan link anda di entry ini
- arif yang suka berposing -
nama baby :- Zahiruddin Zarif b Zainur Hisham
Umur :- 8 month ++
nama ibu :- Zatul Iffah bt Mohamad
Thursday, January 7, 2010
not a good start
hmm..
tahun baru bermula dgn agak tk best..
hmmmm... so saat nie.. mood tadak...semangat down..semuanya messy...
wat to do.....
tahun baru bermula dgn agak tk best..
hmmmm... so saat nie.. mood tadak...semangat down..semuanya messy...
wat to do.....
Saturday, January 2, 2010
alfatihah
innalillah...angah pergi jua meninggalkan kami..
another kepiluan...
another kerinduan yg berpanjangan
another dugaan...
status : tgh berkemas mcm orang giler tunggang langgang capai ape jua di depan mate..
move fast to airpot..tiket gamble jelaa....harap2 ade...
another kepiluan...
another kerinduan yg berpanjangan
another dugaan...
status : tgh berkemas mcm orang giler tunggang langgang capai ape jua di depan mate..
move fast to airpot..tiket gamble jelaa....harap2 ade...
emegency.. emegency
dpt call frm cik n utih..angah nazak..
again... kami menghadapi pengalaman yg same .. within 2 weeks time..
arghhh ... ya allah...
nk book tiket.. online dh abis.. kene walk in konter..
call air asia tk berjawab...
mas ade tp nearly 2k tiketnye...
adusss...
ei mangkuk betol air asia nie.... nape tk angkat tepon
again... kami menghadapi pengalaman yg same .. within 2 weeks time..
arghhh ... ya allah...
nk book tiket.. online dh abis.. kene walk in konter..
call air asia tk berjawab...
mas ade tp nearly 2k tiketnye...
adusss...
ei mangkuk betol air asia nie.... nape tk angkat tepon
Friday, January 1, 2010
gudbai 09, welcome 10
2009 left us.. welcome 2010..
My 2009
Very colorful..
paling best...:-
1. blessed with the birth of our love symbol, Zahiruddin Zarif b Zainur Hisham on april 15th,2009. after waiting almost 3 years.. thank to HIM for giving such a priceless gift to us.. alhamdulillah...
2. my hubby's dream finally came true.. Uptown Futsal De Zone ..alhamdulillah n wish us luck!
3. finally, my last sis..cik lang married with her 'cinta monyet' since skolah menengah... n now.. xpecting her first on august 2010.. yeay!!
4. my sis, cik adah also expecting..due on april 2010..yeay again! hahaha
5. cik ngah, dpt baby boy again...on 24th haritu...
6. my niece, nana finally found her 'haru'.. gudluck doo
yg lain semuanya best...alhamdulillah...
duka 2009..
1. pemergian allahyarhamah anis... al fatihah
2. keadaan my sil bertambah teruk... doakan angah cepat sembuh spt sediakala..
3. kesihatan overal tahun ni tk berapa bagos.. kebanyakan all family members sakit.. smoga 2010 semua sihat sejahtera..
4. my sil utih operated endometriosis..
tahun ni mungkin tk berapa ong le.. utk kami.. banyak yg sakit..dugaan mcm2..semoga 2010 membawa 1000 sinar buat kami semua.. amin amin...
azamku tahun ni adalah utk menjadi isteri yang solehah,ibu yang sempurna..good muslimah n doughter..n tak lupe kuruss hahhaahah
My 2009
Very colorful..
paling best...:-
1. blessed with the birth of our love symbol, Zahiruddin Zarif b Zainur Hisham on april 15th,2009. after waiting almost 3 years.. thank to HIM for giving such a priceless gift to us.. alhamdulillah...
2. my hubby's dream finally came true.. Uptown Futsal De Zone ..alhamdulillah n wish us luck!
3. finally, my last sis..cik lang married with her 'cinta monyet' since skolah menengah... n now.. xpecting her first on august 2010.. yeay!!
4. my sis, cik adah also expecting..due on april 2010..yeay again! hahaha
5. cik ngah, dpt baby boy again...on 24th haritu...
6. my niece, nana finally found her 'haru'.. gudluck doo
yg lain semuanya best...alhamdulillah...
duka 2009..
1. pemergian allahyarhamah anis... al fatihah
2. keadaan my sil bertambah teruk... doakan angah cepat sembuh spt sediakala..
3. kesihatan overal tahun ni tk berapa bagos.. kebanyakan all family members sakit.. smoga 2010 semua sihat sejahtera..
4. my sil utih operated endometriosis..
tahun ni mungkin tk berapa ong le.. utk kami.. banyak yg sakit..dugaan mcm2..semoga 2010 membawa 1000 sinar buat kami semua.. amin amin...
azamku tahun ni adalah utk menjadi isteri yang solehah,ibu yang sempurna..good muslimah n doughter..n tak lupe kuruss hahhaahah
Subscribe to:
Posts (Atom)



























