Wednesday, December 2, 2009

ada berani?


comfort food during monsuunnn... mamee kari berasapp berapi + ujan2 lebat kt luar yg dh 3 hr tk berhenti + neskepe kaw...
walllaawehhhhhhhh

Tuesday, December 1, 2009


arif ni memang tkleh tgk walid bawak kete.. mesti menggelupur nk g driver side.. berangan sungguh hahaha


ni kete betol2 bergerak nie...bukan statik tau.. huhu walidnye la..layan kan sngt si kenit nie...


tgk feeling bawak kete.. perghh cm pro da.. hahah err kak nana..kite tgk ayep dulu ke kak nana dulu dpt lesen.. wawawawa


ummi tgk nie... cewah.. tgn sebelah tuu dribingg hahahah....

ni plak ektibiti petang td.. g giant beli susunye.. terjebak gn 'karpet' nye ni.. dh lame usha.. tp usha sendirian aje.. kene ajak walidnye baru bess hehe.. n seperti yang di jangka...utk anak jantannye ini..ape sahajaa boleyy... wawawa... tq yang.. ailebiu....


ok bentang kat futsal jela benda nie.. tk bawak balik rumah..nti lepak futsal leh gak arif tunggang langgang kt atas lantai... tkler asik letak lm stroller tolak2 kt luar je.. tau jelaa udara kt tmpat futsal.. tercemarrr doo.... asap merata rataa huhuuhuh














ha arif nk g mane tuu? ummi kate jgn kuar dr sempadan .. kapet bawah tu kotorr...wawawa anak aku tau ke sempadan tu hape? hahahahha




ok last but not least... congratulations to my best buddy... for her enggagement on 2nd day raya aji haritu... cepat2 le kawin... hehe im really happy for you.. peristiwa lepas tu jgn dikenang.. aku dh kate (*&&^& tu tarak guna punye orang....kalo le ikut kate2 aku dr awal.. hmm hahah tkpelaa kite hanya boleh bg nasihat je kan.. pandai2 la tuan punye diri pulak utk pk.. nway.. smoga berbahagian n berkekalan hingga ke jinjang pelamin gn si dia nie... pilihan yg tepat... heheh ... ingt tuuuu..dugaan bertunang banyak doo.. sabarrrrr hehehhe....

reminder...

outbound:-  Flight: Malaysia Airlines MH1339 Aircraft: Boeing 737-400  Depart: Mon, 07 Dec, 21:10 Arrive: Mon, 07 Dec, 22:05

inbound :- Flight: Malaysia Airlines MH1326 Aircraft: Boeing 737-400  Depart: Mon, 28 Dec, 08:40 Arrive: Mon, 28 Dec, 09:35

Monday, November 30, 2009

pengumuman...pengumuman


welcome to d club!! hehehe ok tahniah buat my sis.. cik lang n en suaminya cik mat.. bakal menjadi mummy n dady ..expected ogos thn depan wawawawa.. ramai laa kenit2 thn depan wehh.. hahah..thn ni arif, kmudian bln depan angah..waiting.. maybe boy jugak.. then thn depan que on april cik ..( boy ke girl?) heheh then cik lang on ogos.. wallaawweyyyy..... meriahhh meriahh hahahahha

Friday, November 27, 2009

cepat sembuh anis...


anis sayang,
get well soon.. poksu+moksu+bby arif doakan anis cepat sembuh n sembuh.....


anis, my niece belah hubby...sekarang kt icu sebb ade jangkitan paru2... her condition serius, nk tulis banyak2 pon dh tkder mood .. hanya mampu berdoaa agar anis cepat sedar n sembuhh.. anis dengar tk moksu cakap nie?anis,bangun...

encik akauntan

ok..harini ikut arif jenjalan lagi..alah bukan g mane pon..g futsal walid jea.. hehehhe


ngntuknyee.... dh lali niee...

lihatlaa mate sepet mengantuk arif.. haha

aik...mcm mare ummi jea amik gmbar arif time lalok.. haha biase sengihh tgk kamera... ni masyammm kenapee nie hehehhe

ok dh smpai... ummi g jauh2 .. arif ade keja nk buat nie.. wawawa ewahh

oo sejak bile jadik akauntan walid nie.. hahah errr en akauntan..banyak ke untung?

kalkulator ni rosak ke arif salah kire tuu hahha

jap la ummi ..org tgh kire nie.. kacau laa ummi niee...

ok.. 1+2 + 4-5 bla bla bla.. hmmm

ok ok dh siapp.... nti boleh g sopingg hehehehe



hauss pulak banyak mngiraaa tadii haaha

mashamm nyee muke en akauntan..td sengih2 hehehe... hmmm muke dh sememeh tuu... gntuk lee tue.. tp bukannye tido pon.. dodoi2 tk tido2..smpai rumah pon payah nk tidoo..mklom lee...esok raye ramai laa kt rumah.. cik adah..cik pg..cik ngah..pak ngah...lolong.... semua ade... lagilaa arif payah nk tidoo bhehehhe


ok ..selamat menyambut hari raya aidil adha dr arif, ummi arif n walid arif..semoga ibadah korban yang kita lakukan mendapat keredhaan allah swt... aminnn.... errr duit raye ade tak ? arif tk makan daging hehehhe.. ok . tatata

Wednesday, November 25, 2009

arif buat ape tu..

tengah kemas2 almari si arif nie..tibe2 dgr smthing kt katil nya.. berpaling.. then..

ya allah.. baru tido tk smpai 10 minit... dah bangun...

ape sengih2? ummi suruh tido laa... hahah tgk tu...gagahkan jugak nk berdiri walau ade kelambuu hahahah...

ummi cepat lee buang kelambuu nie..arif nk kuarrr la..hahah..arif tau tk pukul berapa nie...

mcm mane la nk marah...bile dia senyummm teruss ilangg hehehehe...




raining..raining..raining.. hmmmm


hmmm no mood or idea to update.. raining makes me mental n physically freezing..hehe just sharing arif's pict.. enjoy sambil pekene neskepe o kaw panass berasap berapi 1.. hehehe..


b4 tido.. main3 dulu. guling sane guling sini...





sengis luas cmni..alamatnye lambat lagi laa nk tidoo tuu..huhuuh cepatlee arif.. ummi gntuk gilerr nie uuhuh

hmm yelaaa..nk tidoo laaa niee



ok last pose before tidooo.. heheh

the last emperor of china.. hahaha....



muke sememeh dlm car seatnye.. haha boring aa tue tk leh mengganazzz heheheh



boringnyee..mane derang nk g ni..dr tadi tk smpai2.. kaki dh kebass kene rantai nie.. hihihi





last pose b4 rantai kene bukak.. suke lee tuee.. hahahha
Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa