Tuesday, May 27, 2008

k




17 may 2008..


hari yg paling best utk tahun ni..

aku wat fmly gathering kt umah...fmly aku sume ade....ulang alik airport aa aku 2-3 hari..tp tkpe..aku puas...syok nyee umah aku riuh rendah..yelaa selama nie..berdua ajee...bile le nk bertige.....hihihih


so part 1....surprise beday party 4 my hubby...hihih

sebelom tu aku dh tempah kek awa2l gn jirn aku...utk wat special kek tuknye..nti bab kek aku citer detail lagi...

jumaat malam tu dhler giliran dia rukun tetangga...pagi sabtu tu aku pakse jugak dia pergi amik acik kt airport..gn alasan aku nk masak...padahal aku nk g amik kek..kalo aku g airport.sape nk amik kek....hancuss aa planing aku..hahahahha

so bile dh smpai umah tu...tadaaaaaaaaaaaaaaa...epy besday tu uu...epy besdayyy tu u..epy bedayy tu u......hihihiihih........





No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa