Friday, November 20, 2009

arif nk lipat baju?


dh seminggu hujan... yela dh masuk musim monsun.. banjirrr oo ..banjirrr ooo.... tp alhamdulillah tk penah lagi kg aku banjir.. nk kt tanah tinggi tk jugak.. tapak rumah bapak aku bekas sawah padi pe... hmmmm soo si kenit stil lagi campak.. tk keluar abis lagi.. tp campak ke jatuh ke.. aktif tetap menten...huhuhu

nmpak tk merah2 badan dia tu? kesian..gatal tu... sungguh tk selesa...cian hero ummi...huhu

kat leher ..kt sini le mule2 setat.. ingtkan ruam peluh or alegik sabun... huuhuh

menten riang ria..mcm tk kenal erti sakit.. bagos betul anak ummi ni kann...



haa ummi buat ape tu..lipat kain ehh... arif pon nk lipat jugak leee..boley?

errr... arif lipat kain ke tu?





ok baju kurung..kaften... bla bla bla..baju arif mane? tk de ponnn.. tgk tuu..org lipat dia 'lipat' lagi...kalo cmni..esok pon tk siap arif oii uhuhuh

mane baju aku nie.. ke ummi tk basuh nie.. uhuhu

ummi...mane baju arif...semua baju ummi n walid jea... malas aa nk lipat.. main lagi besss

hah duduk dlm kandang..kacau ummi nk lipat kain..kain bukannye banyak pon...3-4 helai jea...tp sebb dia pn nk 'melipat' same... 2-3jam tk abih lagi... hahaha

help... helpp!! nk kuar..nk kuar..walidd tengok ummi niee uhuhuh... hah duduk dlm tu diam2.. hahha
g2 lee hero aku ni... demam ke campak ke...semua tu tk jadi hal pada dia..tetap aktif cm biasa.. alhamdulillah..kang kalo melepekk lembik aku jugak yg panik..hehehehe

1 comment:

nanae said...

get well soon ayeppppp
miss youuuuuuuuuuuuuuuuuu
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa