Friday, March 19, 2010

my besfren's wedding!

'selamat pengantin baru  for my best buddy.. id n her husband...azhar...
gmbar tk banyak sbb arif merengek je...dia demam..tp kene angkut jugak pegi wedding..
sori la arif eh.. kite kene pegi jugak sbb ummi dh lame tunggu aunty id ni naik pelamin.. akhirnyaaaaaaaaaaa... setelah mcm2 perkara yg jadi ( teett... heheh ) .. akhirnya prince charming yg sebenar pon muncul... im really happy for u... really happy... errr mayb kalo kawin dgn yg lame aku tk se happy ini..or mayb aku tk datang pon... u know it rite... haha knp aku tk suka dia.. n terbukti benar  pon kate2 aku selama nie.. hhehehe... tkpe..buka buku baru... smoga hidup diberkati olehNYA dan dikurniakan baby yg comel.. aminnn..

dlm hapy aku sedih jugak doo... lepas nie adekah kite akan still same cm dulu...mesti masa kite lepak2 dh kurengg... ahh aku pedulik hape..kite hangkut sekali hubby lepaks.. hihi


ok... ats permintaan makcik2..kazen2 arif yg jauh..nah sile jamu mate anda... hihi tataaa...

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa