Thursday, August 19, 2010

bila 5 saudara bertemu

2hari sebelum ramadhan, berita sedih di terima.. toki kembali ke rahmatullah sbb stroke..day before he admitted, dia datang ke rumah bersama cu..utk tgk baby farah :( kebetulan cik adah pon 3g dr penang..so toki dpt tgk yaya.. arif ngendeng2 kt toki..amin amin..asyik amin je huhuhu mcm dia tau je apa akn berlaku next next huuhuh.. tp time tu toki mg dh nmpak tk larat..penat...ade tu tertido dia di sofa.. hmmm balik dr rumah aku... cu bawak toki g umah anyoh pule..di sane laa dia kene serangan stroke tuu.. terus masuk spital... next day pagi2 lagi aku g spital... ahh malas ah nk citer panjang..mood sedih tk abis lagi.. di pendekkan citer pas balik dr spital aku sms acik n angah suruh balik...esok lebih kurg 7pagi..cu tpn bgtau toki dh tkde..innalillahh....:(( dipendekkn cerita lagi... semuanya telah selamat n sempurna.. biarlah toki pergi..aku rela kerana aku tau dia pasti gembira di sana...tiada lagi yang mnyakiti hatinya... uhu
hmm actually toki ni atok sedara aku...wifenya tok alang ( my dad's aunt) dh lame pergi...tk silap aku masih sekolah rendah lagi... tapi aku lebih rapat dgn tok alang n toki sejak kecik lagii huhuuh ahhhh dah dah skip critaaa hihihih

arif xcited dpt jumpe abg akimnye smpai tkmo tido.. bile wat masuk dlm bilik dua2 melalakkk mcm kene deraaa huhuhu last2 biar jea derang main smpai puass ihihihi



si farah menten jee tidoww
haikal senyum laa sikitttt...mahal sungguh senyuman diaa niee huk huk huk tayamm mklomm nieee
nk shoting toki n 5 cucu tapi lagi dua arif gn farah tidooo...jd amek jelaa mane yg ade.. nti raye kite shooting lagi ekkkk :))
haikal n yaya
haikal
yatyat mate bulatt

yatyat n aikal...
hai sy upin.. ni adik sy ipinn :))
testing songkok rayee





ngadap kptop tgk ustaz zul.. ni jela kerjanya hari2 :))

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa