Thursday, December 30, 2010

M.E.M.O.R.I.E.S :)

godek2 browsing picts lame. o my gucci theres a photo me wit all my lovely sista in law..taken during my s.alam's house warming 3 years back! how i missed that time.. we  loughs, gossiping,umpat sane sini..it was sooo fun.. hmm how i wish can turn back time .. ok let me introduce..



from right is my kak long ..she's a teacher... penolong kanan at school somewhere area puchong kot :P n nana's mother hihi.. she's my idol n we r 'pembuka-penutup' team hahaha on my hubby's side, ade 2 beradik lelaki sahaja iaitu along ( kak long's) n the bongsu was mine ( my hubby )..so that's why we r 'pembuka penutup' team hiihih she was sooo patient dan cool..awal2 kawin macam2 i mintak petua n pemuda :p ..yela kami je yg handle guys of mohd noor's soo kenela sentiasa bersatu padu tolong menolong..apa yg pentingg..kerjaasaaamaaa !! ( eh pehal lak lagu wondpet keluar ) hahah


ok..right to kak long is arwah angah ( al fatihah) died last year becoz of breast cancer.. she also a teacher school somewhere at putrajaya.. happy lucky person..funny..sangat sangat pandai masakk terutamanya mee bandung angah terbaekkkk !!my hubby selalu cerita..dulu2 mase kecil arwahnye suke masakkan kek coklat..mklomle adik bongsu..manjeeee :P

next to angah is cik @ makcik @ mak acin n now mak suchiii :) seorang yg sngt sempoi n best,kepala pn best.. spageti cik sngt sedapp ihih

sebelah cik is utih..my energetik sista.. mcm lipas kudung..kejap sane kejap sini...haha nk g soping ajak dia memang bestt...segenap pelusuk ruang soping kompleks akan di tawafnyee :) hihih

next to utih is my arwah andak ( al fatihah ) .. died last 2 years if am not mistaken..kidney...her birth child anis followed her last year..diagnose SLE.. alfatihah to both of them.. walau sekejap bersamanya.. memories with arwah were soo priceless...oleh sbb kami sama2 ladyboss..hari2 kami akan soping groceries same2.. beli sayur ikan bla bla bla..selalunye i'll pickup her up, then off we go hihiih... kalo tkdr planing..wekend kami akan spent time same2.. boling ke..lepak2 ke..makan2 kt rumah dia.. baked lasagna andak was superrbbb !! sngt rugi tk belajar gn andak... andak adalah orang pertama yg my hubby bawak utk diperkenalkan before introduced to the others.. my hubby kate..kalo andak approve..yg lain tkder masalah hihiih :P dengannya i free to talk anything..anything...anythingg... she was a good listener n advisor...sngt besss... arghhh i miss her sooo badly :(

last but not least... sebelah andak adalah ude :) cool funny best sempoi n sempoi :) pendek kata alhamdulillah semuanya best best n best... i love u all soo very very much doo...n alfatihah to arwah angah, andak n anis..semoga rohnya di tempatkan di sisi orang yang beriman.. amin....

1 comment:

nanae said...

wehhhh best gambar nii!! semua adaa :') rindunya arwah makngah and makndak

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa