Tuesday, April 26, 2011

kene serang :)

huuhuhuh umah ade anai-anai huhuhu adehhh oh anai2... tkder umah lain ke uhuhu tkpe tkpe bisa di atur.. kini sudah tibe si pembunuh anai2 hahahaha.... tetetet tereeettt hahaha al kisahnye tgh mengemas2 mengosongkan ape2 yg patot..tibe2 di keheningan tgh malam yg indah .. laki ku menjerit.. 'ayanggggg...masalah..masalahhh' dr dapur.. adeh ape ape..ade paranormal aktiviti kee teet hahahaha... ni hah anai2 huuhuhuh tp peringkt awal lagi nie.. anai2 baru berhijrah nie.. ok esok kite panggil pembunuh anai2 hahaha

jeng jeng jengg.. ini lah dia musuh anai2 ituuu heheheh


nah..alamat gn no tepon sekali utk korang.. sape nk mitak tlg hello je sepatah duaaa.. :) kami amek pakej waranty 5 years.. total almost 2k jugak huuhuh :(


boring..boring..sementara tunggu derang setelkan bhgian bawah.. kite lepak2 kt atas dulu yeee :)

abaikan bground..tgk muke ayep jeee :P

ececece bajet ensem la tuu hahah :)


ni le benda2 yg kene angkut walau ke mane pegi uhuh :(

:)


 
dh abis kt bwh..derang nk buat atas rumah pula..so sementra tunggu siap..aku bawak ayep jalan2 ronda kawsan ..nk bg dia tido sebenarnyee.. dh la ujann huhuuh kalo le tkder orang anai2 tuu memang dh selamat dh kami bawah selimutt huhuuhuh

hujan tersangatlah lebatnyeee...

tedapnyee adik tidooo huhuuh

baru 5 minit masuk kete dh zzzzz :)

ahhhh tidakkkkkkk... kenapa orang anai2 tu tk kemas sekali rmah aa?? uuhuhuhuh

tolonggg uhuhuhuh

helppppppp huuhuh berselrak gilerrr

atas tangge pon ade baranggg

:( tkpe kite buat slow2... lame2 siap leeee.... huuhuhuh tp memang lameeee nk siapp.... mklom lee tangan ade 2 jee...

hahh ni lagi satu masalah... time nk tebuk lubang anai2 tuu derang ter tebuk pap smpai bocorr huhuhuuh ah tk kire.. gantiii huhuh :P

semak

sakit mate memandang nyeee.. haa tule tmpat anai2.. sikittt jee hehehe tp kang kalo di biarkan satu rumah kenee.. :)

dh buat kerje penat2 kene laa recharge kan.. hehhe mamam subway tgh2 malamm.. dh tapau siap2 sebelom tuu :) aku makn bmt.. my hubby mamam steak..xtra meat! hahaha eh mcm dia lak yg wat keje uhuhu

ahh pedulikan pemandangan yg mnyakitkan mate.. kite makann duuluuu hahahaa

nyummm nyummmmm

erkk teringt2 lak..eh esok jom kite makan subway lagii heheheh
ok dh tu aje update pasal anai2 hahaha... mentangle dh nk pindah..mcm2 dugaan..atap bocor la..anai2 la..paip pecah la.. hubby kate rumah merajukk huuh ololololo kami sayanggggg rumah tuu tp nk buat mcm mane.. keadaan dan situasi tk mengizinkan tuk kami terus stay di situu.. huuhuhuh sangt sangat sangt banyak kenangan di sana.. sangaaatt.....  :(

No comments:

 
Blog Design by Ammupappa