Wednesday, May 2, 2012

pasir gudang

assalamualaikum... bertangguh punye bertangguh dah berlambakzzzz hutang entry..dh aku malas pk..sekarang aku nk start baru.yg lamee anggap jelah tkder rezeki aku nk hapdet hua hua huaaa hahahah
so on 13hb april bebaru nie.. aku n fmly pegi ke pasir gudang..kenduri anak kazen kuu.. tu sbb aku tk pegi kenduri kak ina huhu :( nway dipendekkan citer.. on 13th tu pepagi aku pegi epot pickup my mum n dad, then off we go... jom picca tales :P

brekpes kat rnr seremban kot..eh ntah.. tk hingatt :P 

muke budak bangun pagi.. tk mandii ponn lagi hahhaha


kmdian..stop kt ikbn pagoh utk solat jumaat.. aku amek peluang mandikan si ayep kt tandas masjid tu..sori to say..tandas kotor huhuuh :(


teringt pulak aku citer bukit kepongg.. 

ni masjidnye hehe

kmdiann perjalanan di sambungg... n sampai sudaa ke otel kami.. otel selesa..ni la otel paling selesa kot kat pasir gudang tu sbb namenye gitu ihihihh :P

amek dua suite.. kalo tau luas gini..amek satuu jee n mintak xtra bed..semalam je pun tidonye ihihihih



tetap diangkut ke mane sahja..ni baru kenderaan darat.. udara air belom kira lagi tuu uhuhu

lepas mandi rehat2 ..kami ke rumah pengantin..makaannn duluuu hiih lapoo bebeno..payah ehh cari tempat makan..or kami yg tk reti iihihihih my mum n her youngest sis 


pelamin utk esok..eh mcm kene lak baju aku hitam2 silber gitu..wahhh hahahha

lepak2 bilik tokmi n toki...smbil bincang2 porgram utk esok.. pas makan2. zass cabut balik hiihih


aku memangg jaaaranggg turun bekpes walau di mana pon hotelnyee..tp sbb mak bapak aku ade..tkkan tk teman derang..ye dak huuhuh soo gn mate sembabnyee turun lee aku bersantap di pagi hari ahhaha

my precious <3 <3 

nasik lemak..sedapppp.... 

ini buburr... pn sedappp .. semua makanan yg adee kami amekk hahahha

omelete bapak aku punyee..sedapp sedappp

ni kentang wedges goreng gn cili n bawang kot..sedap seyy

pendek kate makanan kt sini sedap2.. idokle tawar tkder rase mcm awana kijal tu ( the worstt ever!!) uhuhu

ready to go 


lagi gmbar kesayangan kuu ..

dan lagiii hehehehe

ummi n her adik beradikss... dh macam kenduri kt teganu lak ramai yg datang hihihi

ni kazen aku..solo lagi nie hiihihi :P 

ok dh ..pastuuu zasss balik... tp stuck kt jam dlm sejam lebey tk bergerak..rupenyee bajirr ko... terpakse lalu lencongan lain hahah kemudiann singgah makan duluu kt wadi hana bangi... malam tuu my parents tido kt rumah ktorang heheh :) 
ok dah.. tu aje dulu.. nti sambung.. tataaa

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa