Wednesday, September 24, 2008

24 sept 11.30 malam

huh letihnye...seminggu on moving aje.. baru smpai rumah nie....sabtu lalu , aku terima berita yg paling sedihh abad nie... tok aku meninggal kat kampong.. huhu lagi seminggu nk raye.. waaaaaa betapa tk meriahnye raye tahun nie.. malam tu jugak dlm pukul 1.30 kami bertolak balik ke ganu... pertengahan jalan berhenti amik sepupu aku kt gombak... smpai ganu dlm pukul 7.30 pagi.. sempat mandikan arwahnye... arwah tok dikebumikan pukul 11 lebih... semua cucu2 sedara mara balik...dlm sedih ade jugak happy sebab jumpe semua..raye pon tk berkumpul camni...
tok aku adelah tok yg paling best dalam dunia.. bukan tipikal tok2 yg bese..tk penah marah2 cucu2, anak... cool menten sepanjang mase... membebel bukan sifatnya...suka bercerita... tk suka bercakap pasal orang lain... sebab tu hidupnyaa aman sentiasa sebab hatinyaa suci bersih... arwah tok aku ni rajinn giler... ade je penda yg dia buat... bercucuk tanam ke..buat kuih ke..menjahit ke... kalo duk diam , dia akan susah hati... huhu ntila citer panjang2 pasal arwah nie.. kang aku citer banyak2 banjirrr pulakkk huhuuhuhh
semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di tempat orang2 yg soleh dan berimannnn

we will miss uuu soooooooooo muchhhhhhhhhhhh

2 comments:

Nanie Harris said...

Al-Fatihah untuk Arwah Tok...

Inda said...

Al Fatihah kepada arwah tok kak z.... ade sorang kawan saye kat sini pun ayah die meninggal 24/9/2008 kul 11pm... mmg sedih lagi2 nak raya nie... Al Fatihah kepada mereka yg telah tiada.

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa