Friday, September 12, 2008

assalamualaikummmmm


hihi giler lame tk hapdate blog..malas + malas + malas.. hahha lgpon tkde ape2 nk citer... nk tepek gmbau pon tkder gmbau terbaru dah... tunggu gmbau raye jela...


hm citer pasal raye nie.thn ni turn raye kt bangi pulak..huhuhu tk apa..tk apa... 2nd day raye pg2 lagi dh nk balik... tkder tunggu2 smpai tengahari ke ape ke.. pas subuh terus nak balik.. sebab nk makan NASIK DAGANG!!!!!!!!!! wawawawa..... nasik dagang terengganu laa yg paling sedapp di dunia.. tkderr tmpat leh celen... kalo tk caye meh ke ganu rase.. baru tau terangkattt....




so sekarang baru masuk 7 weeks.. tapi alhamdulillah tkder laa alahan teruk2 sangt..muntah2 manja ada la..tkder la smpai lembik2..harap2 di permudahkan smpai ke akhirnya.. ni musti gen mak aku nie..alahan gitu2 je..hihiih.. alhamdulillahh.......




hmm pelagi nk mngarut nie... tadi jalan2 cari pasal kt blog2 member2... terliurr sungguh tengok asam laksa rinna... menitik air liurr nie.. rase cm nak masak je.. tapi malas le pulak... kang beli kt kedai kompem tk sedapp punyee... aku malas betol le nk masuk dapor... bulan pose ni pon hari2 beli lauk kt kedai. tp aku bukan makan ape pong.. nasik putih + ikan masin atau ikan bilis goreng gn kicap.. tu jelaa yg aku lalu.. santan2, minyak2..tumis2 pandang pon tk hinginn huuhuh



aku tepek laksa rinna supaya korang pun terliurr cam aku gak wawawawa



No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa