Thursday, October 23, 2008

ribut topan perasaan

lamenye tk hapdet nie.. malas teramaat malassss.. nooo mood.. perasaan bercampur2... kejap sedih kejap hepy kejap serabut kejap marahhh kejap mentenn huuhh... weekend ni kak ngah sepupu aku kawin.. kt dewan ameno taman setapak. kene pegilaaa haritu aku kawinn dia datanggg... huuhh..pastu hari rabu alang nk datang..ade intebiu hari jumaat.. hari sabtuu nk ajak dia g nilaii. cari barang2 utk kawin acik.. hmm majlis acik nila yang buatkan aku hepy n xcited bile time sedih2 n moody tu.... tk sabarr rasenya nk tunggu bulan 12 nie... aku nk balik awal.. abg maybe 2-3 hari b4 kenduri dia balik... tp aku nk balik duluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......
lapar laaaa pulakk.. hm pagi tadi bekpes gn sandwich jee sekeping.. tunggu lunch la pulak nie.. semalam makan nasik n ikan goreng aje... padahal lauk besttt.. ade asam pedaass... tp tekak aku ni yang minyak2 santan2 payahh nk masukkk.... huhuuhuh jadi dr makan pastu muntah baik amik jalan selamat makan kicapp jeee huhuuhh.. kalo tk soh abg tapau nasi beriani kt mat top berianni pon beshh gakk nieee... beriani daging dia sedappp..dagingg lembuuutt jeee hehehe...
selera aku nie unpredictable laa.. kalo harini aku suke lauk nie..tk semestinya esok aku makan ... cakap pasal makan2 ni buat aku nk muntahhh pulakkk huuhuhu change topic!!!

semalammm angah sms.. dia miscarriage.. huhuuh baru kiteorang berangan beranak same2.. walaupun aku beranak dulu..tp thn depan musti riuh ... tp tkpela tkder rezeki lagi teby dpt adik.. menten2.. tkpe...gmbate..angah kene berusaha lagiiii.. hahahha...
apelagi nk mengarut nie......... hmmmmmmmmmmmm nti aa sambungggggggggggg

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa