Tuesday, November 4, 2008

ruangan merapu meraban tahap 2

Hmm.. another rutin day for me.. boringnye…. Actually aku penat .. kehidupan kami dh mcm orang nomad.. kejap ke sane..kejap ke sini.. mase di rumah pon dh semput.. tp itulah pengorbanan yang harus di lakukan utk mase depan.. nti bila projek di sinun siap..lagila 3 tmpat kene ulang alik..sane sini sinun huuhuh… tp mula2 memang cm nie.. baru nk menapak.. insya allah lepas ni semuanya back to normal… mungkinkah? Hahah…. Hope sooo….

Another 2 weeks I wil be 16 weeks.. that’s mean 4 months.. dh buleh wat ultra sound dh nie… tp I think want to make it until 5 months.. baru nk tgk my baby…boy / girl… my hubby really wants a boy for his 1st junior.. but for me.. either girl or boy.. I don’t really care.. most important she/he sihat, selamat n sempurna…. Really tk sabar waiting May 09.. actually may is our meaningful month… 1st may our date as a couple ( hehe )… 17 may ( hubby’s bday ).. 27 may ( wed’s date ).. n insya allah 3 may , our junior will b born…. Kalo dpt same date gn hubby lagi bagos.. leh celebrate se same.. save bujet hahaha…..

Hmm… another 2/3 weeks, aku nk balik kamponggg.. kali ni smpai 14hb december… hahahahha yeahhhhhhhh..yeahhhhhhhhhhhh.. dh lame siott tk balik.. heheh tkderla lame no..baru sebulann hehehe.. tp oleh sebab adik aku nk kawin raye aji ni.. so amik peluang laa nk balik lame2.. hubby tk ikut sebab kije.. nti balik before raye .. aku saje la nk balik awal… amik kesempatan nk manja2 kt umah sendiri pulak..betapaa rindunyaa aku gn masakan umi.. ikang singgang… ikang panggang cecah belacan… nasik dagang….nasik lemak ikan aye…sambal tumih lade.. sayur tumis tola.. nyam nyammmmmmmmmmmmm…. Gilerrrr sedappppppppp……………………

hubby paham jek aku nk tukar angin… ikut hati aku harini gak aku nk balikkk tp kang kesian lakkkk kt dia tu… aku pon mane leh lame2 jauh… nti malam susah nk tidooo..tkder lengan dia tk leh tido.. tula bantal paling best dlm doniaaa hahaha… so bujet nk balik dlm 24hb ke..tgk la cmne… tgk tiket dulu..ade ke tak..nak raye aji ni tiket melambung mahalll uhuuh.. tp utk 14/12 tu dh tempah.. MAS… 2 orang hanya rm108.. oklaa kan… better than air asia.. name je tiket murah..tp hidden charges..huhh same gak tiket rege 100++ gak.. jimat ke hape benda nyaa.. tipuuu jeee…. Baik naik MAS…

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa