Sunday, October 4, 2009

omg.. i turn 30!!

27092009 haritu...genapleee umo aku 30..hah?30?aiseymen..hahah ape ade pada nombor sedangkan hati masih 17? hehehe

so sekali lagi alhamdulillah syukur kepadaMU kerana memanjangkan usia ku setahun lagi.. utk aku beribadat kepadaMU... azam umur baru?mestilaaa nk kurusss .. dey tambiii cukup2 laa gemok..dh lamee gemok wehhh...umur zarif dh nk masuk 6bulan daaaa.... honeymoon is over,.....now back to diet!! hahahah

jahat aku kan..asik ngelat jeee bile masuk bab diet nie..mase mengandung amik 200% peluang makan se makannye..mklomlee time pegnen orang tkleh kate gemok sebab pegnen doooo.... lepas beranak pulakkk tkleh eksesais lagi sebab ceaser doo...doktor marah buat aksi2 lasakk lagii ..hahah alasan demi alasann utk mengelakkk hahaha tp tkboleh da..dh ala2 anak kerbau dh ni... ni kalo SA or pakwe2 lame tgk ni mau tk kenal ni..out of shapee ! hahah tkpa tkpaa..alahh kejap jeee...aku kalo diet betol2 tk lameee nti back to normal aa..cumee nk startingg tuu yg payahh tuu hahah tkpaa..ni dh tekad betol2 ni..no more tangguh2 hehehhe

soo back to beday celebration.... smple je tahun nie... of kozle ade kek n pizza ..adiah? biarlaa rahsiaa hehe...apepon zahiruddin zarif b zainur hisham adalah hadiah termahal utk aku ....alhamdulillahhhh....







4 comments:

Nanie Harris said...

dah tua dh ek!

zack mohd said...

hahahaha

nanae said...

mengapa saya tiada??!!! :"(
bluwek!
haha

zack mohd said...

poksu kt ahhhhh...bile jemput..ade jeee alasan tk nk datang...
kalo rase nk dtg ckp jela nti dtg amik..xnk ofer2 lg dah :p
hahahaha

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa