Friday, October 8, 2010

arif n his thomas :)

ok dah stop dulu apdet pasal raye..adeh malas sebenarnyee uhhuuh nati2 laaa..kali ni kite layan dulu arif main thomas nyee.....mess mess ( thomas la tu )... tgk kt buku ke..mane2 train sume dia panggil tomes hihi mcm abg acinnye jugak suke tomes  hmmm :)

wah tekun wat railway nmpak hehe kejap je railway ni berada di dalam keadaan yg selamat... nti ade la gergasi yg cabut semuanya




arif trying to put pokok2 kecik tu atas gerabak thomas.. hmmm pandai jugak anak aku ihih

ini harold..kawan thomas ..aku pon terpengaruh same adehh...

giant gigit harold

mess mess..ni ni...



dh atas kotak pulak thomas bergerak hmm macam2

tk smpai 5 minit lepas amek gmbar nie..smua sudah jadi cabut satu2 haha...
tp ok la..atlis benda ni melalaikan dia..tkderla panjat sane sini..otak dia pon ligat berpk mcm thomas jugak !hehe bgun tido mess mess nak nak smbil tgn tunjuk ke arah pintu..nk kuar main tomas.. aisey mamam bekfast pon belum sibuk gn tomes huhuhu

No comments:

 
Blog Design by Ammupappa