Wednesday, October 6, 2010

sedia atau tak..kene hadapi nya..

setelah koma hampir 3 minggu..husband kak ngah pergi mengadap penciptanya.. allahuakbar..berat sungguh dugaan utk kak ngah..usia perkahwinan mereka tk smpai 2 thn..aku  mengandung lebih kurang  3bulan sewaktu kak ngah kawin.. entry kenduri kak ngah di sini ....begitu cekal hati mokde n ayahde ku setelah 2 thn lepas kehilangan along ( abg kak ngah ) pun dlm kemalangan jalan raye.. terkedu aku dgr brita pagi tadi..tp aku dpt agak dh smthing akan berlaku sbb aku tk dpt tidur langsung semalam...sepanjang hari aku berpk n berpk.. perkara ini boleh berlaku pada semua ..pada aku juga..bersediakah aku utk kehilangan org yg tersayang ? suami, ibu bapa, adik beradik,anak atau kawan rapat yg menjadikan hidup kita ceria dan sempurna.. hmmm persoalan yg masih berlegar dlm pikiran smpai sekarang.. soo value the love  one while they r around..life is short..soo short.... utk semua insan2 kesayanganku.. i love u all soo  much!
al fatihah utk arwah abg man..smoga roh di tempatkan di kalangan org beriman.. amin..

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa