Sunday, March 8, 2009

demam upin ipin


hehehe sekarang satu negara dh kene wabak upin ipin ni .. gn aku2 sekali gilakan 2 budak botak tu..hahaha dulu aku tkla amik pot sangat pasal citer nie.. sebab dh set in mind- ala katon mesia.. apala sngt... ala2 keluang man wat pening kepala je tengok.. tp last 2 weeks aku ajak jugak husband pegi tgk citer geng kt wayang sebab sana sini heboh cm bombastik sangt... nk gak tgk .. hahah memang tk rugi laa.. best.. kelakar.. story value ade.. animasi ok... boleh laaaaaaa........ betul betul betul.. hihiihih ni saje aku letak bidio si akim tu ajuk citer ipin.. selamat pagii cikgguuuu hahaha.. layanzz jelaa penawar injap jantung aku nie....








utk cik adah n cik pg melepasskn rinduuuu...........

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker
 
Blog Design by Ammupappa